Ogłoszenie


#1 2011-03-06 18:48:45

 Dragenor

Administrator forum

Skąd: Wroc³aw
Zarejestrowany: 2011-03-05
Posty: 793
WWW

Profesje

Kowal

Opis: Kowal mo¿e wykuwaæ bronie i zbroje oraz naprawiaæ podniszczone przedmioty.

+1 poziom umiejêtno¶ci = +1 pkt obra¿eñ/obrony w wykutym przedmiocie, mo¿na siê nauczyæ wykonywaæ 1 broñ/zbrojê.

Od pocz±tku mo¿na naprawiaæ przedmioty.


Alchemik

Opis: Alchemicy mog± warzyæ z zió³ mikstury pomagaj±ce im w walce, uzdrawiaj±ce, b±d¼ dodaj±ce bonusy do statystyk.

+1 poziom umiejêtno¶ci = +1 gatunek ro¶liny/trofeum z którego mo¿emy wykonywaæ mikstury.

Ka¿da ro¶lina/trofeum ma swoj± jedn± niepowtarzaln± w³a¶ciwo¶æ.


Kopacz

Opis: Kopacze potrafi± wydobywaæ rudy metali, czy te¿ klejnoty, skarby, lub po prostu mog± siê dokopaæ do wej¶cia do katakumb, ukrytego gdzie¶ pod ziemi±.

+1 poziom umiejêtno¶ci = + 5% szansy na odnalezienie czego¶ (50% na pocz±tku gry). Gdy szuka siê wej¶cia do jakiego¶ miejsca nie trzeba wykonywaæ rzutu na powodzenie.

Kopacze mog± siê równie¿ przebijaæ przez ¶ciany (na pocz±tku gry 50% szansy, ¿e strop w miejscu, w którym kopacz przebija³ siê przez ¶cianê zawali siê. Wraz z ka¿dym poziomem umiejêtno¶ci - 5 % do szansy na zawalenie siê)


Zaklinacz

Opis: Zaklinacze potrafi± ³apaæ dusze, po czym wiêziæ je w przedmiotach, nadaj±c im nowe w³a¶ciwo¶ci. Mog± sprawiæ, ¿e np. miecz bêdzie p³on±³ wiecznym ogniem, lub zbroja zwiêkszy trudno¶æ zabicia bohatera.

+1 poziom umiejêtno¶ci = +1 nowa w³a¶ciwo¶æ, +5% szansy na z³apanie duszy (na pocz±tku bohater ma 50% szansy)

Zaklinacz od pocz±tku gry ma czar ³apanie duszy.


Bard

Opis: Bardowie opiewaj± czyny dzielnych bohaterów, ¶piewaj± romantyczne ballady, czy te¿ graj± skoczne melodie.

+1 poziom umiejêtno¶ci = +1 nowa ballada, +5% szansy na to, ¿e inne postacie po wys³uchaniu utworu bêd± pod wp³ywem natchnienia (na pocz±tku 50%) (natchnienie daje bonusy do statystyk zale¿nie od wys³uchanej ballady).

Bard na pocz±tku gry wybiera instrument, na jakim bêdzie gra³: lutniê, harfê b±d¼ fletniê.


Zielarz

Opis: Zielarze potrafi± wykonywaæ ok³ady lecznicze, wytwarzaæ ma¶ci, czy te¿ szybko tamowaæ krwawienie, a to wszystko dziêki niezwyk³ym w³a¶ciwo¶ciom zió³, z których korzystaj±.

+1 poziom umiejêtno¶ci = +1 nowy typ ma¶ci/ok³adu lecz±cego jedn± now± przypad³o¶æ.

Od pocz±tku gry zielarz mo¿e tamowaæ krwawienie.


Retoryk

Opis: Profesja ta pozwala wp³ywaæ na innych ludzi. To dziêki niej mo¿emy kogo¶ ³atwiej sprowokowaæ, lub pochlebstwami sprawiæ, ¿eby kto¶ nas polubi³, co u³atwia nam za³atwienie wielu spraw.

+1 poziom umiejêtno¶ci = +5% szansy na udan± akcjê retoryczn± (na pocz±tku gry gracz ma 50% szansy), +1 akcja retoryczna.

Na pocz±tku gry mo¿na wybraæ jedn± akcjê retoryczn± w której bêdziemy najlepsi (+10% szansy na powodzenie) spo¶ród: pochlebstwa, ³apówki, zniewagi, gro¼by, ¿artu, przemowy, wy¶miania, pro¶by, negocjacji i oczarowania. Na pozosta³e 50% szansy.

Postacie, które nie posiadaj± umiejêtno¶ci retorycznych, mog± równie¿ korzystaæ ze wszystkich jego akcji, jednak bêd± wówczas mia³y jedynie 30% szansy na powodzenie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.010 seconds, 6 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.atom-scans.pun.pl www.nightwolves-guild.pun.pl www.transport.pun.pl www.sghdelphi.pun.pl www.humanijapko.pun.pl