Age of Decay

Ogłoszenie


#1 2011-04-15 19:57:00

 Dragenor

Administrator forum

Skąd: Wroc³aw
Zarejestrowany: 2011-03-05
Posty: 793
WWW

Bestiariusz AoD

Czyli wrogowie, bestie, plugastwo wszelakie, z jakim siê (sprzy)mierzyli¶cie:

http://img43.imageshack.us/img43/3160/implesny.png

Opis: Impy le¶ne, jak sama nazwa wskazuje, ¿yj± w¶ród drzew w³a¶nie. S± one na tyle zwi±zane z natur±, ¿e na jedno swoje niedba³e skinienie potrafi± staæ siê jej czê¶ci±. Oto bowiem ujawnia siê ich ukryta moc: zamiana w jakie¶ le¶ne zwierzê, np. wiewiórkê, aby potem, po powróceniu do swej normalnej, dwuno¿nej postaci, nadal byæ podobnym do takowego, zarówno pod wzglêdem niektórych, specyficznych dlañ cech, jak i wygl±du. Za m³odu impy decyduj±, w jakie zwierzê bêd± mog³y siê pó¼niej zamieniæ. Okres ten jest nazywany zwykle okresem transformacji, w którego punkcie kulminacyjnym dokonuje siê sama, nieodwracalna ju¿ przemiana. Imp przedstawiony na ilustracji, bêd±cy m³odym, nieprzemienionym skrzatem, jest niezwykle podobny do jego udomowionej odmiany. Charakteryzuje go wówczas niski wzrost, liczne krosty i du¿y, podobnie jak oczy, kulfoniasty nochal. Je¶li chodzi o usposobienie tych stworzeñ, to mo¿e mieæ ono naprawdê ró¿ne odmiany. Najczê¶ciej s± to mi³e i b³yskotliwe istoty, lubi±ce p³ataæ podró¿nym wielorakie figle, lecz zdarzaj± siê w¶ród nich naprawdê paskudne typy, szczególnie, je¶li chodzi o je¿y...

http://img809.imageshack.us/img809/8057/kroghis.png

Opis: Kroghis - Jest to niezwykle rzadko spotykany rodzaj potworów. Powstaj± z ka¿dego zwierzêcia jakiego dotknie specjalna "burza" o niezwyk³ej dawce negatywnej energii, któr± mo¿na czasami spotkaæ w Isellonie. Kiedy jakie¶ zwierze dotknie efekt tej burzy w postaci b³yskawicy, wówczas nastêpuje przemiana. Zwierze te umiera, a dusza staje siê niewolnikiem tego, kto zabi³ cia³o. Nastêpnie ca³e cia³o zwierzêcia pokrywa dziwny "osad", przez co wygl±da jak przypalone. Potem powiêksza siê, jego oczy staj± siê najpierw oczami demona, a potem widaæ w nich ju¿ tylko bielmo ¶lepoty. Rzadko, aczkolwiek zdarza siê, ¿e wyrastaj± mu dodatkowe czê¶ci cia³a jak rogi, skrzyd³a b±d¼ ogon. Nastêpnie zwiêksza siê agresja, niezwa¿anie na ból, wytrzyma³o¶æ i k³y i pazury (je¿eli posiada). Nikt nie jest w stanie wyja¶niæ czym s± owe stwory, jednak¿e utrzymuje siê teoria, ¿e s± kontrolowane przez nekromantów, demony, b±d¼ nawet samego Curpusa. Jednak¿e czêsto przejawiaj± brak rozumu, dziêki czemu mo¿na wówczas ³atwiej im uciec, b±d¼ je zabiæ. Kroghisy s± istotami niewyobra¿alnie z³ymi i je¿eli zostaje nim jakie¶ potê¿ne zwierze wówczas, bez do¶wiadczenia lepiej odpu¶ciæ sobie walkê z tymi stworami...

http://img171.imageshack.us/img171/9527/15153429534d17f59a3b.png

Opis: Ifris - zdecydowanie najbardziej dobroduszna istota na ¶wiecie. Ifris jest to niewielkie stworzenie, wygl±daj±ce jak ¶wiate³ko lub kula ¶wiat³a. Przynajmniej w takiej postaci mo¿na go zobaczyæ. Ifrisy zamieszkuj± tereny, w których nie dociera ¶wiat³o, dlatego wiêkszo¶æ z nich znajduje schronienie pod ziemi±. Ifrisy ¿ywi± siê pozytywn± energi± i pomoc± innym istot± ¿ywym. Dlatego te¿, je¿eli zagubisz siê w podziemnym tunelu lub lochu i zobaczysz nie wielkie, poruszaj±ce siê ¶wiate³ko to mo¿esz zacz±æ siê cieszyæ. Stworzenia te pomagaj± innym, bo po pierwsze: w jaki¶ sposób ¿ywi± siê tym i kiedy pomagaj± rosn±, po drugie: po prostu kochaj± to robiæ gdy¿ posiadaj± ogromnie dobr± aurê. Osoba, która udowodni Ifrisowi, ¿e chce byæ jego przyjacielem mo¿e zyskaæ pomocnego towarzysza. Warto wiedzieæ, ¿e s± one istotami rozumnymi, które potrafi± rozmawiaæ przez umys³ i, ¿e czêsto wiedz± o rzeczach o których nikt nie wie. Nikt nie jest w stanie powiedzieæ jak powstaje Ifris. Jednak¿e prawie zawsze jest tam kiedy kto¶ potrzebuje pomocy. Czasami siê zdarza, ¿e wylatuj± ze swoich kryjówek, ale tylko kiedy jest noc. Czasami mieszkaj± w bardzo gêstych lasach. Je¿eli Ifris znajdzie siê na zewn±trz w dzieñ, bo np: pójdzie ze swoim nowym "przyjacielem" wówczas staje siê nie widzialny i po³±cza siê mocno z umys³em towarzysza. Istoty te s± tak dobre, ¿e pomagaj± nawet mrocznym, aczkolwiek Ifrys mo¿e siê przestraszyæ du¿ej ilo¶ci negatywnej energii, poniewa¿ bardzo, bardzo rzadko, zdarza siê, ¿e pod wp³ywem ogromnej ilo¶ci negatywnej energii Ifris zamienia siê w swoje przeciwieñstwo, Efrisa.

http://img6.imageshack.us/img6/1008/efris.png

Opis: Efris - niezwykle z³a i niebezpieczna istota magiczna. Efris powstaje z Ifrisów które poch³onê³y ogromn± ilo¶æ negatywnej energii. Istoty te s± ca³kowitym przeciwieñstwem Ifrisów. Wprowadzaj± w b³±d podró¿nych i zagubionych. Zasadzaj± strach w ludzkim sercu, ¿ywi± siê strachem i przera¿eniem które uwielbi± wytwarzaæ w umys³ach. ¯ywi± siê tak¿e negatywn± energi±. Efris dzia³a na zasadzie paso¿yta. Znajduje miejsce w którym jest du¿a ilo¶æ negatywnej energii (zwykle jest to miejsce, gdzie powsta³) i pobiera z niego ow± energiê. Nigdy nie odstêpuj± od miejsca mocy, chyba, ¿e siê skoñczy lub podejdzie do niego istota ¿ywa ze spor± ilo¶ci± z³ej energii w sobie. Wtedy stara siê odnale¼æ nowe ¼ród³o. Je¿eli za¶ podejdzie do niego istota ¿ywa ze z³a aur±, wówczas Efris stara siê "przy³±czyæ" siê do takiej osoby i ofiaruje swoje zdolno¶ci w zamian za "karmienie" go energi± (oczywi¶cie z³±). Efris w przeciwieñstwie do Ifrisów nie staje siê niewidzialny w ¶wietle, tylko go poch³ania (jak czarna dziura), a w zwyk³ych ciemno¶ciach tworzy wokó³ siebie co¶ na wzór otch³ani ciemno¶ci, której nie da siê opisaæ. Maj±c przy sobie Efrisa mo¿na w ka¿dej chwili stworzyæ wokó³ siebie i wroga absolutna ciemno¶æ, prze któr± widzi tylko w³a¶ciciel stworzenia, stworzyæ strach, lub bawiæ siê umys³em istot humanoidalnych, szczególnie ludzi. Najstraszniejsz± i najwa¿niejsz± rzecz± któr± trzeba wiedzieæ o tej kuli ciemno¶ci jest fakt, ¿e potrafi on wej¶æ do istoty ¿ywej (tylko tej z dobr± aur±, czasami z neutraln±!!!) i wch³on±æ jej dusze któr± przemienia na negatywn± energie. Z tego powodu je¿eli kiedykolwiek spotkasz Efrisa na swojej drodze miej siê na baczno¶ci, bo mo¿e on byæ ostatni± rzecz±, jak± zobaczysz...

http://img696.imageshack.us/img696/7812/yumiar.png

Opis: Yumiar - Do¶æ czêsto spotykany rodzaj stworów w Isellonie. Yumiary by³y kiedy¶ lud¼mi, jednak¿e na wskutek potê¿nych zaklêæ umarli. Bowiem gdy cz³owiek zginie pod ich wp³ywem, a w pobli¿u znajdzie siê jakie¶ ¼ród³o energii ¿ywio³ów, wówczas dusza ³±czy siê z energi± w ¼ródle, ³±cz±c siê tym samym z jakim¶ elementem ¿ywio³ów, i tak powstaje Yumiar, zwi±zany z owym elementem, charakterystycznym zwykle dla magii druidzkiej, przez co zwane s± potocznie "¿ywio³akami". Yumiar to dusza która nie odesz³a do sfery eteru, przez co czasami da siê z nim rozs±dnie porozmawiaæ. Niewiele wiadomo na temat Yumiarów. Wiadomo jedynie, ¿e wystêpuje ich du¿a liczba na ¶wiecie i, ¿e s± one czym¶ na rodzaj duchów, jednak¿e ich istnienie nie zale¿y od tzw: nieza³atwionych spraw. Po prostu istniej±. Charakter Yumiarów zwykle zale¿y od tego, jaka by³a ta osoba przed ¶mierci±.

http://images35.fotosik.pl/659/ebbee8a3811464f8gen.jpg

Opis: Urhial "Król Niebios" - po smokach, najpotê¿niejsza istota lataj±ca na ¶wiecie. Urhiale to ogromne stworzenia, podobne z wygl±du do p³aszczek. Osi±gaj± d³ugo¶ci mniej wiêcej mili! S± pokryte tward± skorup±, nieco mniej tward± od smoczych ³usek. Urhiale zamieszkuj± najwiêksze oceany ¶wiata, przez co niezwykle rzadko mo¿na je spotkaæ. Jednak¿e kiedy chc± zawalczyæ ze smokiem, lub po prostu szukaj± mocnych wra¿eñ, wtedy wylatuj± na l±d. Nie posiadaj± odpowiednich skrzyde³ do latania, wiêc posiadaj± w sobie przeogromne ilo¶ci energii któr± wykorzystuj± do lewitacji i innych celów. Stworzenia te od wieków rywalizuj± ze smokami. Czêsto najwiêksi przedstawiciele gatunku przerastaj± smoki. Jednak¿e, smoki s± zdecydowanie bardziej inteligentne od Urhialów, przez co rzadko zdarza siê, ¿e przegrywaj±. Ale kiedy dojdzie do potyczki miêdzy nimi, to wszystko w odleg³o¶ci co najmniej stai zostaje zniszczone, tak jest zwykle mordercza ta walka. Urhiale dziel± ¿ycie na to w wodzie i w powietrzu. Samica sk³ada jaja do morza, z którego wylêgaj± siê m³ode. Przez 20 lat rosn± i ¿yj± pod wod±. Kiedy osi±gaj± d³ugo¶æ 5 s±¿ni, wówczas pobieraj± woko³o ca³± energie jaka jest w promieniu kilku mili morskiej i za pomoc± energii wylatuj± na powierzchnie. W miejscu gdzie pobra³y energie, prawie zawsze powstaje ogromny wir wodny. Charaktery Urhialów s± zazwyczaj dobre, choæ zdarzaj± siê wyj±tki. Nie zbli¿aj± siê do ¿adnej innej rasy ni¿ do Nordów i Elfów, gdy¿ Nordowie zabili Valla, wiecznego, znienawidzonego wroga Urhialów, a elfy s± potomkami Ainesów, którzy nauczyli ich u¿ywaæ energii do latania. Tak wiêc je¿eli jeste¶ Nordem lub Elfem i znajdujesz siê na pe³nym oceanie, istnieje du¿a szansa, ¿e go spotkasz. Ba! Mo¿e nawet z nim porozmawiasz! Zdolno¶ci Urhialów, to oczywi¶cie latanie, ale oprócz tego potrafi± tworzyæ pociski energii, rozpêtywaæ burze, wyrzucaæ wy³adowania atmosferyczne, stawaæ sie niewidzialnym i, co najdziwniejsze ze wszystkiego, znaj± ¶wietne kawa³y o smokach. Bardzo i to bardzo warto wiedzieæ, ¿e je¿eli pomo¿emy Urhialowi chocia¿ w najdrobniejszy sposób, wówczas nagradza on nas energi±. Dla niego taka "nagroda" to nic, ale dla nas to to tak wielki ³adunek energii, ¿e jest uznawany za najcenniejsz± rzecz na ¶wiecie!

http://img21.otofotki.pl/obrazki/hr367_Erathaniel.JPG

Opis: Erathaniel "Mroczny S³uga" - Istota stworzona przez samego Curpusa. Legenda mówi, ¿e Curpus widz±c, ¿e jego wyznawcy zaczynaj± w±tpiæ w swego boga, stworzy³ Erathaniely. Mia³y one pe³niæ role kontaktu miêdzy Curpusem a wyznawcami. Jednak¿e w skutek nieudanego zaklêcia, wszystkie Erathaniel przesta³y byæ pos³uszne Mrocznemu Panu.
Istoty te zawsze posiadaj± na sobie zbroje o niezwyk³ej wytrzyma³o¶ci i miecz, zwany mieczem mroku. Zawsze wygl±daj± tak, samo przez co ciê¿ko ich rozró¿niæ. Erathaniel mo¿e posiadaæ dowoln± klasê postaci, tak¿e i profesje. S± niespotykanie silne, posiadaj± te¿ ogromne ilo¶ci energii(oczywi¶cie negatywnej).
Erathaniel nie jest w stanie istnieæ je¿eli nie ma pana. Dlatego kiedy spotkasz go zawsze bedziê obok niego jaka¶ istota która bedziê pe³ni³a funkcje jego pana. Zostaniem panem Erathaniela to wielki zysk i potêga, poniewa¿ musi on wykonaæ ka¿de nasze zadanie. Nie rozmawiaj± z nikim innym ni¿ ze swoim panem, chyba, ¿e ten ka¿e innaczej.
By zostaæ panem Erathaniela trzeba spe³niæ tylko jeden warunek: zabiæ jego w³a¶ciciela.
Bez wzglêdu na twoj± rasê: elfa, allandorczyka, mrocznego elfa; mo¿esz zostaæ panem i w³adc± tej¿e istoty.
Nikt nie wie co Erathaniel ma pod zbroj±, poniewa¿ zaistnia³y na ¶wiecie od razu z pancerzem. Podobno jest stworzony z energii, jednak¿e magowie twierdz±, ¿e to nie mo¿liwe.
"Mroczny S³uga" jest bardzo, ale to bardz cenny z dwóch przyczyn: Pierwsza to nie¶miertelno¶æ( Póki ¿yje jego pan, nie umrze. Dopiero jak on umrze, a osoba która go zabi³a nie bedziê chcia³a mieæ Erathaniela, wówczas ta istota przepadnie w otch³añ), druga to absolutne pos³uszeñstwo.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_KJt7HFvMH0_v3JlHEaSJ6JDsa1SnaBNZD-0A4n-Q-6pTmF5Fcg

Opis: Drzewce nazywane te¿ "Entami" to nic innego jak magicznie drzewa. Zosta³y pobudzone do ¿ycia przez le¶ne elfy które poszukiwa³y potê¿nych sprzymierzeñców którzy pomog± im odpieraæ ataki mrocznych elfów. Enty to bardzo wysokie istoty czêsto posiadaj±ce umiejêtno¶ci magiczne. Do dzisiaj nikt nie wie jak staro¿ytne elfy pobudzi³y do ¿ycia drzewa. Teraz Entow jest na ¶wiecie wiele mniej ni¿ kiedy¶. Tylko z le¶nymi elfami rozmawiaj± normalnie a dla innych nie s± oni zbyt uprzejmi. Ale je¶li uda ci siê zas³u¿yæ na ich zaufanie to zdobêdziesz naprawdê potê¿nego sprzymierzeñca. Dzi¶ Enty mieszkaj± tylko w starych elfickich lasach, gdzie mog± byæ bezpieczne.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.029 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nightwolves-guild.pun.pl www.vogelsang.pun.pl www.sghdelphi.pun.pl www.humanijapko.pun.pl www.atom-scans.pun.pl